• Gratis retourneren mogelijk
  • Gratis verzending vanaf 49,95
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

NU MEER DAN 200 NEW ARRIVALS ONLINE | BEKIJK DE NIEUWE COLLECTIE DAMESSCHOENEN EN HERENSCHOENEN IN ONZE WEBSHOP!

NU MEER DAN 200 NEW ARRIVALS ONLINE | BEKIJK DE NIEUWE COLLECTIE ONZE WEBSHOP!

Klantenservice dashboard

Dashboard

Zoeken

Meest gestelde vragen

  • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

  • Op het moment dat de bestelling is verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging.

  • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. Je kunt hiervoor een nieuwe bestelling aanmaken.

  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

  • Je bestelling wordt bezorgd door bpost. Indien er niemand thuis is, zal een briefje in de brievenbus worden achtergelaten. Het pakket kan dan vanaf de volgende dag worden afgehaald op het betreffende postkantoor of PostPunt. Je kan er ook voor kiezen om het pakket gratis een tweede keer te laten aanbieden en dit op een dag naar keuze. Dit kan via de website van bpost.

    Helaas is het niet mogelijk een afspraak te maken. Een pakket dat wordt verzonden zal in de meeste gevallen twee tot drie dagen later worden geleverd. Het pakket wordt verzonden op het moment dat je de reeds betaalde factuur ontvangt per e-mail.

  • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha. Wegens drukte kan de levertijd langer zijn dan verwacht, onze excuses voor het ongemak. 

  • Op het moment dat je de bestelling hebt afgerekend in een van de Sacha winkels, ontvangt je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierop staat de levertijd vermeld. Wegens drukte kan de levertijd langer zijn dan verwacht, onze excuses voor het ongemak. 

  • Je dient alle artikelen apart voor retour aan te melden. Je ontvangt dan per mail voor ieder artikel een retourlabel. Als er meerdere artikelen in een doos passen dan kun je één label op de doos plakken en de overige labels in de doos bijvoegen. Als je het pakket hebt ingeleverd ontvang je een Kiala verzendbewijs. Indien je het verzendbewijs niet overhandigt krijgt kun je een foto maken van het verzendlabel waarop het verzendnummer staat. Bewaar dit bewijs goed. Sacha is niet aansprakelijk bij eventueel verlies, indien het verzendnummer niet overhandigd kan worden.

  • Het retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

  • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.