• Gratis verzending naar geselecteerde winkels
  • Gratis terugsturen
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

NU: KORTING TOT WEL 50% OP GESELECTEERDE ITEMS! GET YOUR SUMMER ESSENTIALS NOW! | SHOP SCHOENEN, TASSEN EN ACCESSOIRES

SHOP NU MET KORTING TOT 50%! | SHOP>

Klantenservice dashboard

Dashboard

Zoeken

Meest gestelde vragen

  • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

  • Op het moment dat de bestelling verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging.

  • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. Je kunt hiervoor een nieuwe bestelling aanmaken.

  • Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

  • Je bestelling wordt bezorgd door bpost. Indien er niemand thuis is, zal een briefje in de brievenbus worden achtergelaten. Het pakket kan dan vanaf de volgende dag worden afgehaald op het betreffende postkantoor of PostPunt. Je kan er ook voor kiezen om het pakket gratis een tweede keer te laten aanbieden en dit op een dag naar keuze. Dit kan via de website van bpost.

    Helaas is het niet mogelijk een afspraak te maken. Een pakket dat wordt verzonden zal in de meeste gevallen twee tot drie dagen later worden geleverd. Het pakket wordt verzonden op het moment dat je de reeds betaalde factuur ontvangt per e-mail.

    NIEUW! Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling ophalen in alle Sacha winkels. Kijk voor een overzicht van alle winkels op https://www.sacha.be/nl/winkels/.

  • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

  • Op het moment dat je de bestelling hebt afgerekend in een van de Sacha winkels, ontvangt je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierop staat de levertijd vermeld. Wegens drukte kan de levertijd langer zijn dan verwacht, onze excuses voor het ongemak. 

  • 1. Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in het pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats deze terug in de verzenddoos. 

    2. Bij je bestelling ontvang je een Bpost retourlabel, plak dit label op de verzenddoos over het originele verzendlabel.

    3. Geef het pakket af bij een Bpost afgifteplaats (https://parcel.bpost.be/nl/localisation).

    4. Vraag expliciet naar een ontvangstbewijs. Bewaar je verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 10 werkdagen gecrediteerd.

    Daarnaast kun je je pakket ook gratis retourneren via UPS. Lees de stappen over het terugsturen op www.sacha.be/nl/klantenservice-dashboard/ruilen-en-retourneren/.

    Ruil of retourneer je webshop bestelling geheel gratis in één van de Sacha winkels in België, Nederland, Duitsland of Frankrijk. Kijk voor een overzicht van de winkels waar jij je webshop bestelling kan terugsturen op https://www.sacha.be/nl/winkels/.

  • Het retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

  • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.

    NIEUW! Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling in alle Sacha winkels retourneren. Hier zitten geen kosten aan verbonden, het retourneren in de winkels in gratis! Kijk voor een overzicht van alle winkels https://www.sacha.be/nl/winkels/.