• Gratis verzending naar geselecteerde winkels
  • Gratis terugsturen
  • 14 dagen bedenktijd
Country/Language

NU: KORTING TOT WEL 50% OP GESELECTEERDE ITEMS! GET YOUR SUMMER ESSENTIALS NOW! | SHOP SCHOENEN, TASSEN EN ACCESSOIRES

SHOP NU MET KORTING TOT 50%! | SHOP>

Veelgestelde vragen

Zoeken

    • Wanneer er een kortingscode beschikbaar is kun je deze invoeren via de shoppingbag. Zodra er geen kortingscode beschikbaar is voor de actie, wordt de korting automatisch verrekend in de shoppingbag. Bekijk de algemene voorwaarden op de pagina https://www.sacha.nl/Voorwaarden-kortingscodes/.

       

    • Je kunt de bestelling betalen via creditcard (VISA / Mastercard), Paypal of MisterCash/ Bancontact, Ingenico beheert deze betalingen.

    • Een Sacha Giftcard of Aanbetalingskaart is onbeperkt geldig en in te leveren in een van de Sacha Winkels. In de Sacha online shop kan niet worden betaald met een Giftcard.

    • Nadat de betaling heeft plaatsgevonden en de bestelling is afgerond, ontvang je binnen een paar minuten een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres. Geen mail ontvangen? Kijk ook eens in je SPAM-box.

    • Op het moment dat de bestelling verstuurd wordt vanuit ons distributiecentrum, ontvang je een verzendbevestiging. De factuur wordt als PDF bestand meegestuurd met verzendbevestiging.

    • Zodra de bestelling is betaald is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen. Je kunt hiervoor een nieuwe bestelling aanmaken.

    • Neem telefonisch contact op met de klantenservice om je bestelling te annuleren. Zorg ervoor dat je je ordernummer paraat hebt, zo kunnen wij jou nog sneller van dienst zijn.

    • Op www.sacha.be zijn alleen leveringen binnen België mogelijk. Wil je graag een van onze artikelen kopen, maar woon je niet in België? Bezoek dan de volgende webshops:

      www.sacha.nl  |  www.sacha.fr  | www.sachaschuhe.de

      Of bezoek een van onze winkels. Als je niet woonachtig bent in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk of Luxemburg dan is het helaas niet mogelijk om bij Sacha te bestellen.

    • Je bestelling wordt bezorgd door bpost. Indien er niemand thuis is, zal een briefje in de brievenbus worden achtergelaten. Het pakket kan dan vanaf de volgende dag worden afgehaald op het betreffende postkantoor of PostPunt. Je kan er ook voor kiezen om het pakket gratis een tweede keer te laten aanbieden en dit op een dag naar keuze. Dit kan via de website van bpost.

      Helaas is het niet mogelijk een afspraak te maken. Een pakket dat wordt verzonden zal in de meeste gevallen twee tot drie dagen later worden geleverd. Het pakket wordt verzonden op het moment dat je de reeds betaalde factuur ontvangt per e-mail.

      NIEUW! Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling ophalen in alle Sacha winkels. Kijk voor een overzicht van alle winkels op https://www.sacha.be/nl/winkels/.

    • Je bent zelf verantwoordelijk voor het juist doorgeven van het afleveradres. Het is helaas niet mogelijk om het adres te wijzigen als de bestelling al is verzonden. Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen kun je (telefonisch) contact opnemen met de klantenservice om het adres te laten wijzigen.

    • De verwachte levertijd van het door jou bestelde artikel vind je terug op de productdetail pagina. De verwachte afleverdatum van je bestelling wordt ook vermeld bij het afrekenen en in je orderbevestiging. Als je verschillende artikelen besteld met verschillende levertijden, dan geldt altijd de langstdurende levertijd. Je kunt de bestelling volgen door in te loggen in Mijn Sacha.

    • Als je een bestelling plaatst met een totaalbedrag boven € 49,95 dan is verzending gratis! Voor bestellingen onder € 49,95 brengen wij € 4,95 verzendkosten in rekening.

      NIEUW! Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling ophalen in alle Sacha winkels. Hier zitten geen kosten aan verbonden, het ophalen in de winkels is gratis! Kijk voor een overzicht van alle winkels op https://www.sacha.be/nl/winkels/.

    • Op deze pagina staat uitgelegd hoe je een bestelling terugstuurt. www.sacha.be/nl/klantenservice-dashboard/ruilen-en-retourneren/ 

    • 1. Verpak de artikelen samen met de pakbon (die je in het pakket hebt ontvangen) in de originele verpakking en plaats deze terug in de verzenddoos. 

      2. Bij je bestelling ontvang je een Bpost retourlabel, plak dit label op de verzenddoos over het originele verzendlabel.

      3. Geef het pakket af bij een Bpost afgifteplaats (https://parcel.bpost.be/nl/localisation).

      4. Vraag expliciet naar een ontvangstbewijs. Bewaar je verzendbewijs totdat je een bevestiging per e-mail ontvangt dat jouw pakket in goede orde is ontvangen. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 10 werkdagen gecrediteerd.

      Daarnaast kun je je pakket ook gratis retourneren via UPS. Lees de stappen over het terugsturen op www.sacha.be/nl/klantenservice-dashboard/ruilen-en-retourneren/.

      Ruil of retourneer je webshop bestelling geheel gratis in één van de Sacha winkels in België, Nederland, Duitsland of Frankrijk. Kijk voor een overzicht van de winkels waar jij je webshop bestelling kan terugsturen op https://www.sacha.be/nl/winkels/.

    • Het retourtermijn is 14 dagen vanaf de eerste dag na levering.

    • Het is momenteel nog niet mogelijk om een artikel van een online bestelling te ruilen. Je kunt het ontvangen artikel retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. Het bedrag wordt binnen 14 dagen overgemaakt na ontvangst van het retourpakket. Doorgaans duurt de creditering 4 tot 10 werkdagen.

    • Indien je een deel van je bestelling retour stuurt of geen verzendkosten hebt betaald, betaal je geen retourkosten. Indien je € 4,95 verzendkosten hebt betaald en de gehele bestelling retour stuurt, dan vervallen de verzendkosten, je betaalt dan wel de kosten voor het retoursturen van je gehele order. Deze retourkosten bedragen € 4,95. Wanneer je een product wilt omruilen, dan worden alleen verzendkosten in rekening gebracht indien je nieuwe aankoop een totaal bedrag van minder dan € 49,95 heeft. Uitgezonderd hiervan zijn klachten. Bij het retour zenden van een klacht komen de verzendkosten voor het vervangende artikel voor rekening van Sacha.

      NIEUW! Vanaf heden kun je ook je webshop bestelling in alle Sacha winkels retourneren. Hier zitten geen kosten aan verbonden, het retourneren in de winkels in gratis! Kijk voor een overzicht van alle winkels https://www.sacha.be/nl/winkels/.

    • Deze vind je via https://parcel.bpost.be/nl/localisation. Voer je postcode of plaats in en de website toont het dichtstbijzijnde Bpost punt. 

    • Kosten die worden gemaakt door het pakket op een andere manier te retourneren dan met het bijgesloten Bpost retourlabel of via UPS, worden niet door Sacha vergoed.

    • Een account kan niet worden aanmaakt zonder bestelling. In de eerste stap van de check-out kun je een account aanmaken. Wanneer je tijdens het plaatsen van een bestelling geen account hebt aangemaakt, kun je bij een volgende bestelling een account aanmaken. 

    • Ja dat kan, je gaat hiervoor naar Mijn Sacha. Hier kun je jouw gegevens wijzigen.

    • Klik bij het inloggen op de 'wachtwoord vergeten' link.  Voer het e-mailadres van je account in. Je ontvangt nu een e-mail met de mogelijkheid een nieuw wachtwoord aan te vragen.

    • Om een account te verwijderen, dien je in te loggen in Mijn Sacha. Hier vind je een knop 'verwijderen account'.

    • •    Al je gegevens zijn al ingevuld bij een volgende bestelling!
      •    Je kunt meerdere verzendadressen opslaan
      •    Bestellingen bekijken en de status volgen

    • Kijk op onze contactpagina voor de contactgegevens van Sacha.

    • Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@sacha.be. Vermeld hierbij de volgende gegevens:

      1. Wat is de klacht.
      2. Waar en wanneer heb je het product gekocht. Indien het een online bestelling graag het ordernummer doorgeven.
      3. Foto's van de klacht, inclusief een geheel aanzicht van het artikel.

    • Als je een klacht in wilt dienen over een winkelaankoop kun je met het artikel en het aankoopbewijs langsgaan bij een filiaal bij jou in de buurt.
      Voor overige vragen over winkelaankopen kun je mailen naar klantenservice@sacha.be of maak gebruik van het contactformulier.

    • We bieden 6 maanden garantie op artikelen. Deze garantie is van toepassing op fabricagefouten. Schade aan ritsen, hakken of applicaties en schade ontstaan door gebruik of slijtage vallen niet binnen deze garantie. Daarnaast ben je zelf verantwoordelijk het artikel goed te onderhouden. Vraag advies over onderhoud in een van onze winkels of neem contact op met de klantenservice.

    • Op het moment dat je de bestelling hebt afgerekend in een van de Sacha winkels, ontvangt je een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Hierop staat de levertijd vermeld. Wegens drukte kan de levertijd langer zijn dan verwacht, onze excuses voor het ongemak. 

    • Voor een thuisbezorging gelden dezelfde voorwaarden als voor een winkel aankoop. Het is alleen mogelijk een artikel besteld via een thuisbezorging te retourneren in een winkel. Het artikel kan vanaf de dag van ontvangst binnen 14 dagen worden geruild. Je kunt hiervoor terecht in één van onze winkels met het ongedragen artikel in de originele verpakking en de kassabon. Hier vind je alle adressen van onze winkels.

    • Je kunt je hier aanmelden voor de Sacha Newsletter. www.sacha.be/nl/nieuwsbrief/

    • Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door onderaan de mail te klikken op afmelden.

Contact